marți, 24 iulie 2012

INTR-UN TARZIU AM DECIS ...

... am obosit sa mai plang , am obosit sa fac mereu aceleasi greseli ...
citeam undeva ca mai intai de toate si de tot ar trebuim sa ne iubim mai intai pe noi, eu nu am facut-o la modul serios si acum ma intreb : de ce ?
de ce au trecut atatia ani fara sa-mi pese de ceea ce este bine SI pt mine ? ?
unii  ma vor schimbata , doar ca ma vor schimbata in felul lor... si  ideea e buna, mereu se poate schimba
ceva in viata ... in final am decis : '' ma voi schimba , doar ca in felul meu !''
sunt persoane mult prea perverse pt a fi cald, sincer, corect ... si-atunci : ne schimbam, nu? a fost doar un exemplu banal, in realitate defapt situatia e mult mai dura si din nou : e timpul pt a incepe jocul !!
se mai spune ca atunci cand o usa ti se inchide, ti se deschid altele, nu ?
acceptam ideea doar ca nu ma convingeam prea mult, ziceam: da, da...dar undeva in adancul meu priveam doar la usa inchisa fara nicio speranta ca se vor putea deschide candva si altele , si pt mine !
recunosc, am cazut de atatea ori in viata si m-am ridicat cu f multa greutate, ani si ani doar cu lacrimi, pt familie, pt casnicie, pt copilul nenascut, pt ...Doamne cate au mai fost si cate sunt ...DAR de data asta nu voi mai astepta, stiu ca pot , stiu ca am aceasta forta si ma voi ridica si de aceasta data, mult mai repede si cu mai multa putere...pt ca am invatat printre lacrimi cat de dura poate fi viata cand esti sensibil, cand iubesti, cand daruiesti...
un alt citat spunea : '' eu nu sunt o fata normala ci una extraordinara !'', da , stiu ca e asa, cu totii suntem unici in felul nostru, si eu ma simt la fel dragii mei prieteni, voi toti cei care cititi randurile mele, simt ca pot face totul posibil pt ca ranile au inceput sa se vindece si mai mult , cand esti strain printre straini inveti incet sa te aperi cu propriile -ti forte, doar un alt pas care m-a facut sa fiu mai puternica, si zic: acum e randul meu !
da, voi face de-acum tot ceea ce imi doream, ce am visat si de atatea ori m-am oprit doar ca sa fiu pe placul altora, voi scrie din nou, voi dansa , voi calatori, voi urma inima cu toata forta ce a renascut din suferinte si din lacrimi , voi fi doar EU asa cum nu am putut fi de la inceput .... SORY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu