duminică, 28 martie 2010


traducere : te-am mintit la fel cum fac intotdeauna
asta-i ultimul zambet
pe care care il voi truca
de dragul de a fi cu tine .
Totul se darama , chiar si oamenii care nu se incrunta niciodata
in cele din urma o fac .
sacrificiul de a te ascunde intr-o minciuna
totul trebuie sa se termine, vei afla in curand ca nu mai avem timp
ramas pt a vedea totul descoperit .
jertfa nu stie niciodata .
de ce niciodata nu am mers departe
de ce m-am jucat cu mine asa
acum vad ca testandu-ma ma indepartezi .
am incercat ca tine sa fac tot ce ti-ai dorit
asta-i ultima data
o sa iau vina asupra mea de dragul de a fi cu tine .
nu mai avem timp, asa aflam cum totul se descopera
sacrificiul de a te ascunde intr-o minciuna
nu mai avem timp , asa aflam cum totul se descopera
jertfa nu stie niciodata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu